قلعه‌نويي:نخستين 3 امتياز ليگ دهم را مي‌گيريم

 قلعه‌نويي:نخستين 3 امتياز ليگ دهم را مي‌گيريم




 

 


قلعه‌نويي:نخستين 3 امتياز ليگ دهم را مي‌گيريم


تاریخ : شنبه ،
23 مرداد 1389

سرمربي تيم فوتبال سپاهان با اشاره به بازي روز شنبه مقابل شاهين بوشهر گفت:از تيم با برنامه شاهين اولين 3 امتياز را مي‌گيريم.


امیر قلعه نویی ، در مورد وضعیت سپاهان پیش از بازی مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: بازی سختی مقابل شاهین داریم. شاهین تیم با برنامه ای است که یک مربی باهوش به نام حمید استیلی و یک مدیر خبره به نام حشمت مهاجرانی روی نیمکت آن حضور دارند.

وی افزود: البته شرایط سپاهان با توجه به بازگشت محرم نویدکیا و رفع احتمالی مصدومیت جمشیدیان به شرایط آرمانی نزدیک تر می شود. اگر بازیکنان بتوانند فرامین تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده کنند، می توانند اولین 3 امتیاز را از آن خود کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص نویدکیا گفت: محرم سمبل باشگاه سپاهان است و در دل این باشگاه رشد کرده است. این بازیکن سالیان سال به پیراهن سپاهان وفادار بوده است و از نظر اخلاقی مورد تایید همه است. نویدکیا بازیکنی است که هر مربی دوست دارد او را در اختیار داشته باشد و قطعا بازگشت او به میادین به سود تیم خواهد بود.

وی در ادامه گفت: تنها غایب ما برای این بازی فابیو جانوآریو است که طبیعتا با رفع مصدومیت این بازیکن و رسیدن دیگر بازیکنان به شرایط ایده آل از لحاظ بدنی، رفته رفته به همان تیمی تبدیل می شویم که هواداران انتظار دارند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل